niedziela, 24 listopada 2013

Ponownie witam

Witam kochani.Moja miesięczna nieobecność spowodowana zepsutym kompem -.- . Na szczęście kochany przyjaciel :* uratował sytuacje i wracam do pisania. 
Minęło wiele czasu a ja jedynie dokończyłam z 2 derki .Wybaczcie mi lenistwo ale życie mi się trochę sypie dokładniej koń cały czas choruje i ma kontuzje a mi ręce już bezradnie opadają.
Myślę, że muszę coś zmienić i zacząć zapisywać sobie swoje cele schleichowe na kartce lub w zeszycie. Pomysłów jest wiele jak wspominałam wcześniej.

Brak dobrego aparatu jednak trochę utrudnia wszystko będę mogła was tylko zadowalać fotkami z telefonu jeśli chodzi o nowości.
*
Więc troszkę staroci i moich nieudolnych pierwszych czapraków zupełnie nieprzemyślanych, głównie tych      skokówek xd.
Fresh 
fot.egoistka w bryczesach

*
Ten czaprak zrobiony specjalnie dla araba. Widać wszystkie niedoskonałości :).
Amaretto
fot.egoistka w bryczesach

6 komentarzy:

  1. Pozdrów ode mnie koniaka Twego, niechże zdrowieje. Co do derek to są naprawdę fajne, a w porównaniu z moimi to arcydzieła.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapraki, konik niech zdrowieje:) A wpis fajny:)
    ---
    Zapraszam na mój blog : konie-schleich-wikusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo zdrowia!
    Derka dla arabka bardzo pomysłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda Twojego konika, bo faktycznie często wspominasz, że choruje. :( Oby teraz było już tylko lepiej, dużo zdrówka dla konika. :) Czapraki nie są takie złe, ten pierwszy może ciut za długi, ale ładnie wygląda. Bardzo fajny materiał. ;) A z drugim, bardzo fajny pomysł z tymi listkami. :)
    Ja też mało, co robię z akcesoriów, bo nie mam czasu. :( Ale wkrótce będzie trochę wolnego, to może wtedy? :)
    Trzymam kciuki za Ciebie, Twojego konika i pomysły! :D
    Pozdrawiam, Karo :)
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zdrowia dla konika. Oby było lepiej. Czapraki mi się bardzo podobają w szczególności ten dla arabka. U mnie n/n.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zdrowia dla konia ;( Derka dla Arabka śliczna ;) Pozdrawiam ;)
    Zapraszam -->http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń