piątek, 9 sierpnia 2013

Witam, zaczynam nowe blogowanie  wcześniejszy blog to 
nibylandia-schleich.bloog.pl 
Z wielkim bólem serca opuszczam tamten blog możliwe że będe tam zaglądać.


Będę podpisywać się jako egoistka w bryczesach tak jak wcześniej. 
Moja kolekcja liczy 56-57  jest to dość średnia kolekcja.Wypisywanie wszystkich modeli jest nudne kiedyś wstawię może jakieś panoramiczne zdjęcie które będzie ukazywać moja skromną kolekcje. 

"Jestem jak feniks który odrodził się z popiołów "

fot.DARK-OZARINSTIN

5 komentarzy:

  1. Dzięki za koment u mnie, fajnie że przeniosłaś się na blogspot, tu jest fajnie :)
    Nominuję Cię, jeśli chcesz się w to bawić ;)
    Pozdrawiam
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co chodzi w tej zabawie bo długo biłam się z myślami aby zakończyć blogowanie i nie wchodziłam na bliskie mi blogi nie śledziłam tego wszystkiego. Na jakim blogu można dowiedzieć się więcej ?

      Usuń
  2. Serdecznie witam na bloggerze!!
    Uwielbiałam Twojego poprzedniego bloga, więc nie mogę się doczekać, co przyniesie ten! Powodzenia! :-D
    Oz. z
    http://schleichibreyer.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że rozpoczęłaś przygodę z blogspotem. Nawet dorze, bloog.pl zawinił... Ostatnio czytałam twojego starego bloga. Nie mogę się doczekać nowego wpisu. Pozdrawiam!!!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń